آجیل

درباره فروشگاه اینترنتی سبد تازه

فروشگاه اینترنتی سبد تازه

فروشگاه اینترنتی سبد تازه

فروشگاه اینترنتی سبد تازه اولین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه عرضه محصولات سالم و ارگانیک می باشد که با تمام تلاش خود سعی نموده تا خریدی مطمئن و آسوده را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان آورد. محصولات این فروشگاه در یازده دسته بندی اصلی شامل سبزیجات، صیفیجات، میوه، آجیل، مربا و عسل، ترشی و شوری، آبلیمو و آبغوره و سرکه، ادویه و حبوبات، روغن های گیاهی، زعفران، دمنوش عرضه میشوند و شما در کمترین زمان ممکن میتوانید هر آنچه نیاز دارید انتخاب کنید و به آسانی خرید خود را انجام دهید.

محصولات سالم و مرغوب

امروزه مهمترین دغدغه در خرید انتخاب محصولاتی میباشد که به صورت سالم تهیه شده اند و مواد نگهدارنده نداشته باشند از این رو به فروشگاهی نیاز داریم تا بتواند تضمین کیفیت محصولات را ارائه دهد و خیال ما بابت مرغوب بودن محصولات راحت باشد. فروشگاه اینترنتی سبد تازه با تهیه محصولات سالم و مرغوب این اطمینان را به شما میدهد تا با آسودگی خیال محصولاتی با بهترین کیفیت را خریداری نمایید.

قیمت کمتر و کیفیت بالاتر

مهمترین اصل در خرید، کیفیت محصول خریداری شده میباشد و زمانی یک خرید رضایت بخش است که شما با پرداخت هزینه کمتر بتوانید محصولی با بالاترین کیفیت را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی سبد تازه این تضمین را به شما میدهد که بالاترین کیفیت محصولات منتخب خود را با کمترین قیمت و در نتیجه پرداخت هزینه کمتر خریداری کنید.

ارائه امکانات بهتر برای خرید

فروشگاه اینترنتی سبد تازه با ارائه وبسایتی ساده و زیبا، روند خرید آسان، دسته بندی محصولات برای جست و جوی راحت مشتریان، عضویت سریع و راحت، ارائه تخفیفات ویژه، مطلع ساختن مشتریان وفادار خود از تخفیفات عالی، پشتیبانی آنلاین از ساعت 9 صبح الی 9 شب، امکان خرید از طریق گوشی های موبایل و تبلت و بسیاری موارد دیگر تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مشتریان خود از یک خرید آسان را فراهم نموده است.

صرفه جویی در زمان

امروزه فشارهای کاری و زمان زیادی که افراد در محیط های کاری سپری میکنند موجب شده تا زمان زیادی برای استراحت و تفریح نداشته باشند از این رو با انتخاب و اعتماد به فروشگاه اینترنتی که بتواند در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نیازشان را به دستشان برساند اهمیت ویژه ای دارد. فروشگاه اینترنتی سبد تازه این فرصت را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده تا فقط با یک بار خرید جزو مشتریان وفادار و همیشگی ما باشید و محصولات مورد نیاز خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. هدف فروشگاه اینترنتی سبد تازه جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

سلامت مشتریان

خط تولید بسیاری از محصولاتی که نیاز اساسی و روزمره افراد میباشد بر پایه مواد نگهدارنده هستند که نه تنها خواص و ارزش غذایی کمی دارد و در طی روند تولید خواص خود را از دست میدهد بلکه ممکن است سلامتی شما را نیز به خطر اندازد. فروشگاه اینترنتی سبد تازه با تکیه بر اصل سالم بودن مواد غذایی و استفاده از روش های سنتی برای تهیه محصولات غذایی این اطمینان را برای شما فراهم می آورد که مواد غذایی که روزانه استفاده میکنید به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا میتواند نقش مهمی در سلامتی بدن شما ایفا کند.

انواع محصولات سالم مورد نیاز بدن

فروشگاه اینترنتی سبد تازه شامل انواع محصولات غذایی مورد نیاز بدن میباشد که به روش سنتی و از بهترین میوه ها و سبزیجات تهیه شده است. این محصولات در یازده دسته بندی برای شما مشتریان عزیز آماده شده است:

سبزیجات

سبزیجات تازه جزو یکی از مهمترین مواد غذایی میباشد که نیاز بدن شما را به انواع ویتامین ها و پروتئین ها تامین میکند و موجب سلامتی بدن، تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از انواع بیماری ها میشود. شاید شما به دلیل نداشتن وقت نتوانید سبزیجات تازه را در وعده غذایی خود بگنجانید اما فروشگاه اینترنتی سبد تازه انواع سبزیجات تازه را به صورت بسته بندی و یا تمیز شده به روش کاملا بهداشتی و تمیز در اختیارتان قرار میدهد. همچنین میتوانید انواع سبزیجات سرخ شده، سبزیجات خشک شده، سبزیجات منحمد و پودر سبزیجات را نیز از فروشگاه ما خریداری نمایید. تمامی سبزیجات به صورت کاملا تمیز و بهداشتی برای شما تهیه و آماده شده اند. تمام تلاش فروشگاه اینترنتی سبد تازه این است که شما بتوانید بهترین سبزیجات را در وعده غذایی و یا در کنار وعده غذایی خود استفاده کنید.

میوه

میوه ها سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها میباشند که نقش مهمی در سلامتی و جوانسازی پوست دارند. در فروشگاه اینترنتی سبد تازه شما میتوانید انواع میوه ها، آبمیوه طبیعی، کمپوت میوه و میوه خشک را به راحتی خریداری کنید. میوه خشک سرشار از ویتامین ها، فیبر، پتاسیم، آهن، مواد معدنی و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن میباشد که بعنوان یک میان وعده غذایی پرخاصیت و پرانرژی محسوب میشود. روند آماده سازی میوه خشک در فروشگاه اینترنتی سبد تازه به گونه ای است که تمامی ارزش مواد غذایی میوه تازه را دارا میباشد. شما میتوانید با قرار دادن میوه خشک در میان وعده غذایی تان انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین نموده و همیشه سالم بمانید.

آجیل

آجیل ها به دلیل خواص و فواید زیادی که دارند شما را متقاعد میکنند که حتما در سبد خرید ماهیانه خود قرار دهید. آجیل ها نه تنها در پخت و پز مواد غذایی استفاده میشوند بلکه بعنوان یک مکمل غذایی بسیار خوب نیز هستند. مصرف روزانه آجیل در میان وعده غذایی به حفظ سلامتی بدن کمک بسیار زیادی نیز میکند. بیشترین مواد مغذی موجود در آجیل شامل مواد معدنی، ازجمله منیزیم، کلسیم، پتاسیم، سدیم، سلنیوم و غیره، ویتامین ها، فیبر، چربی غیراشباع، مواد آنتی‌اکسیدانی و غیره میباشد. آجیل ها نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، تنظیم فشار خون، جلوگیری از سرطان‌های مختلف، تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن، کمک به دستگاه گوارش، محافظت از پوست و مو، مناسب برای همه‌ی بیماران دیابتی، تقویت قلب، جلوگیری از پوکی استخوان و بسیاری خواص درمانی دیگر نیز دارد. اینکه آجیل تازه و مرغوب باشد در حفظ خواص آن بسیار مهم است. شما در فروشگاه اینترنتی سبد تازه میتوانید آجیل تازه و مرغوب را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

مربا و عسل

صبحانه بعنوان مهمترین وعده غذایی به شمار میرود از این رو انتخاب یک صبحانه خوشمزه و مغذی میتواند انرژی بدن شما را برای شروع یک روز خوب فراهم آورد. مرباهایی که در فروشگاه اینترنتی سبد تازه به فروش میرسد با روش کاملا سنتی و بدون هیچ مواد نگهدارنده ای تهیه میشوند. انتخاب میوه های تازه و باکیفیت نقش مهمی در طعم مربا دارد و شما با خرید این مرباها طعم دلپذیر و لذیذ آن را احساس خواهید کرد. علاوه بر مربا ما در فروشگاه سبد تازه عسل را هم قرار داده ایم. عسل طبیعی خواص بسیار زیادی دارد اما تشخیص عسل طبیعی کار بسیار سخت و دشواری است. عسل هایی که در فروشگاه سبد تازه برای شما مشتریان عزیز برای فروش قرار داده شده است کاملا طبیعی بوده و شما با میتوانید با اطمینان کامل از طبیعی بودن عسل آن را خریداری نمایید.

ترشی و شوری

لذت یک غذای ایرانی خوشمزه با ترشی و شوری کامل میشود. ترشی و شوری که از صیفیجات تازه و میوه های تازه درست شده باشد طعم بسیار خوشمزه ای دارد و در کنار وعده غذایی ناهار یا شام کمک زیادی به افزایش میل و اشتها برای غذا خوردن میکند. ترشی ها و شوری هایی که در فروشگاه سبد تازه به فروش میرسد با روش سنتی و بدون مواد نگهدارنده تهیه شده اند و برای آماده سازی آن ها از بهترین و تازه ترین صیفیجات، سبزیجات و میوه ها استفاده شده است.

آبلیمو، آبغوره و سرکه

درست کردن یک غذای خوشمزه بدون چاشنی خوب میسر نمیشود از این رو ما در فروشگاه اینترنتی سبد تازه سعی کردیم مرغوب ترین چاشنی ها از جمله آبلیمو، آبغوره، ادویه، رب و سس را قرار دهیم. مصرف این چاشنی ها فقط شامل غذا نمیشود بلکه خوردن مقداری از آن ها از جمله سرکه و رب انار در روز کمک زیادی به حفظ سلامتی بدن شما میکند.

ادویه و حبوبات

ادویه بعنوان چاشنی نقش مهمی در طعم غذا دارد. تهیه ادویه های مختلف و خوشمزه بعنوان طعم دهنده اصلی انواع مختلف غذا کار بسیار سختی است. در فروشگاه اینترنتی سبد تازه بهترین ادویه ها و طعم دهنده های غذا قرار داده شده که توسط آشپزان ماهر تست شده اند و شما با خرید آن طعم و عطر بینظیری به غذای خود میدهید. حبوبات نیز از حیث تازه بودن و تمیز بودن، زمان پخت یکی از دغدغه های خرید محسوب میشوند. در فروشگاه سبد تازه شما با آسودگی خاطر میتوانید حبوبات مصرفی خود را تهیه نمایید و از لحاظ تازه بودن و زمان کم برای پخت آن اطمینان کامل داشته باشید.

روغن های گیاهی

روغن عنصر اصلی تشکیل دهنده بسیاری از غداها میباشد. انتخاب یک روغن مناسب گیاهی برای پخت و پز غذا بسیار مهم است. روغن هایی که در فروشگاه اینترنتی سبد تازه به فروش میرسد در دو دسته روغن های خوراکی و روغن های مراقبت پوست هستند. شما با روش صحیح استفاده از روغن های مراقبت پوست میتوانید جوانی و شادابی را به پوست خود اهدا کنید. این روغن ها با روش سنتی تهیه شده اند و بدون هیچ مواد نگهدارنده ای هستند.

دمنوش ها

یکی از نیازهای مهم و اساسی بدن در روز نیاز به آشامیدنی های سالم میباشد. دمنوش ها علاوه بر اینکه سرشار از مواد معدنی هستند کمک زیادی به سلامتی بدن و نشاط و جوانی میکنند. در فروشگاه اینترنتی سبد تازه انواع مختلف دمنوش ها در بسته بندی های شیک برای شما مشتریان عزیز قرار داده شده است.

عرقیات گیاهی

عرقیجات گیاهی امروزه جای بسیاری از داروهای شیمیایی را گرفته اند. بسیاری از بیماری هایی که افراد با آن مواجه هستند ناشی از کمبود بسیاری از مواد معدنی و مغذی است که در داروها با روش های شیمیایی فشرده شده اند اما عرقیجات گیاهی که با روش سنتی تهیه شده اند سرشار از مواد معدنی مورد نیاز برای برگرداندن سلامتی و حفظ تندرستی می باشند. هدف ما از ارائه این محصولات در فروشگاه اینترنتی سبد تازه حفظ سلامتی شما مشتریان عزیز می باشد.

زعفران

زعفران امروزه به عنوان طلای قرمز نامیده میشود و حاوی بیش از 150 ترکیب مختلف از جمله کاروتنوئیدها، سافرانال، کروسین، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین هایی که برای سلامتی انسان ضروری هستند میباشد. زعفران خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. برخی از مهمترین خواص زعفران شامل توانایی بهبود سلامت تنفس، بهینه سازی سیستم گوارش، از بین بردن درد، بهبود الگوهای خواب، کاهش خونریزی، تقویت سلامت قلب، افزایش گردش خون، پیشگیری از دیابت، تقویت استخوان ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن میباشد. انتخاب و تشخیص زعفران مرغوب کاردشواری است زیرا ممکن است همراه با ریشه سفید آن و از طریق رنگ شدن ریشه سفید با سرگل زعفران از طریق حرارت به فروش برسد. ما در فروشگاه اینترنتی سبد تازه زعفران مرغوب خطه کاشمر را برای شما مشتریان عزیز قرار داده ایم و این اطمینان را به شما میدهیم که مرغوبیت آن و درجه کیفیت آن بسیار بالاست.

تمامی تلاش فروشگاه اینترنتی سبد تازه ارائه بهترین، مرغوبترین و باکیفیت ترین محصولات برای شما مشتریان عزیز می باشد تا بتوانید یک غذای خوشمزه، میان وعده مقوی و مغذی، محصولات سلامتی و تندرستی خود را با اطمینان کامل تهیه کنید. هدف ما جلب اعتماد و اطمینان شما عزیزان در انتخاب یک فروشگاه اینترنتی کامل می باشد.

با ثبت دیدگاه از خرید خود ما را در ارائه بهتر یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *