آجیل

چربی سوز شکم در دو ماه

مواد غذایی و نوشیدنی ها و دومنوش هایی وجود دارند که به کاهش چربی شکم کمک می کنند که می توانند به رژیم غذایی شما اضافه شوند تا بتوانید چربی شکم خود را بسوزانید. هنگامی که به دنبال کاهش وزن هستید ، به خصوص اگر منطقه خاصی را هدف قرار می دهید ، بهتر است برنامه ای داشته باشید. کار با یک رژیم غذایی و چربی سوزی در شکم، شانس شما را برای دستیابی به آن ظاهر صاف شکمی که بعد از آن دارید ، افزایش می دهد. صحبت کردن در مورد آن – چالش کاهش وزن 28 روزه ما این شانس را در اختیار شما قرار می دهد. اما از دست دادن چربی شکم می تواند یک چالش واقعی باشد. این کار را نمی توان یک شبه انجام داد ، بنابراین صبور بودن بسیار مهم است.

فواید سلامتی کاهش چربی شکمی

چربی اطراف شکم شما به عنوان چربی احشایی شناخته می شود زیرا در اطراف اندام های حیاتی مانند کبد ، معده و روده قرار دارد. این نوع چربی برای محافظت از این اندام ها استفاده می شود اما همچنین می تواند در هورمون های بدن شما تأثیر بگذارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 را افزایش دهد. کاهش دور کمر به کاهش قند خون و احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 کمک خواهد کرد. کار در جهت رسیدن به هدف کاهش وزن که روی خط کمر شما متمرکز است ، نه تنها به شما در ساخت عضلات هسته ای کمک می کند بلکه از مشکلات طولانی مدت سلامتی نیز جلوگیری می کند.

ما لیستی از غذا و نوشیدنی ایجاد کرده ایم که می تواند به شما در از دست دادن چربی شکم کمک کند و پیشرفت کاهش وزن شما را افزایش دهد. در اینجا بهترین نمونه های غذاهای سوزاندن چربی شکمی و دمنوش های لاغری وجود دارد که می توانید به راحتی در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید … این نوشیدنی ها به تقویت سوخت و ساز بدن کمک می کنند.

دمنوش های لاغری و سوزاننده چربی ها

چای سبز

چای سبز می تواند میزان متابولیسم چربی شما را افزایش دهد، به خصوص اگر آن را در طول روز بنوشید. این گیاه از برگهای چای غیرمرتبط تهیه شده است و حاوی غلظت بالای آنتی اکسیدان ها به نام پلی فنول است. به نظر می رسد عصاره چای سبز به ویژه کاتچین ها راز تأثیرات چربی سوزی و سوخت و ساز بدن است. روزانه حدود 3 فنجان بنوشید تا بیشترین سود را داشته باشید تا در کاهش چربی معده به شما کمک کند.

قهوه سبز

قهوه سبز حاوی اسیدهای کلروژنیک ، با افزایش تبدیل چربی به انرژی، می تواند به کاهش وزن کمک کند. در اصل، این نوشیدنی با سوزاندن چربی به کاهش چربی شکم شما کمک می کند. این ماده ضد عفونی کننده بدن است.

چای نعناع

نعناع می تواند به هضم بی نظیر عمل کند و احتمالاً نفخ را کاهش می دهد که می تواند باعث جمع شدن چربی در اطراف شکم شود.

چای سفید

چای سفید در بین انواع دیگر چای متمایز است زیرا در حالی که گیاه چای هنوز جوان است، پردازش و برداشت می شود. چای سفید دارای طعم مشخصی است که بسیار متفاوت از انواع دیگر چای است. این مزه لطیف و کمی شیرین است. فواید چای سفید به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است، و از بهبود سلامت دهان و دندان تا کشتن سلولهای سرطانی در برخی از آزمایشات به ثبت رسیده است. چای سفید نیز می تواند به کاهش وزن و چربی بدن کمک کند. مطالعات نشان می دهد که چای سفید و چای سبز مقادیر قابل توجهی کاتچین دارند، که ممکن است به تقویت کاهش وزن کمک کند.

علاوه بر این ، یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داد که عصاره چای سفید باعث تجزیه سلول های چربی و در عین حال جلوگیری از تشکیل سلول های جدید می شود.

سیب ترش و چای سبز

محققان پیشنهاد کرده اند که دمنوش سیب ترش و چای سبز باعث کاهش وزن شود. در مطالعاتی که در خانمهایی با وزن اضافی انجام می شود که رژیم کم کالری یا کاهش وزن را دنبال می کنند، مصرف چای سیب و چای سبز با کاهش وزن همراه است.

یک مطالعه دیگر بر روی 50 نفر انجام شد. این افراد ب دو گروه تقسیم شدند و به گروه اول روزی دو بار دمنوش چای سیب ترش و چای سبز دادند و گروه دوم بدون نوشیدنی چربی سوز بودند. بعد از 10 هفته، گروه دوم هیچ تغییری در وزن مشاهده نکرد، اما افرادی که این دمنوش را می خوردند 1 کیلوگرم از دست دادند.

علاوه بر این، گروه اول میزان کالری کلی را 25 کالری در روز کاهش می دهد، در حالی که گروه دوم کالری بیشتری در طول روز مصرف کردند. به نظر می رسد نه تنها سیب ترش از نظر کاهش وزن مناسب برای بزرگسالان می باشد بلکه ممکن است کیفیت کلی رژیم را نیز بهبود بخشد و خطر چاقی در کودکان را کاهش دهد.

دمنوش کرن بری

دلیل اینکه برخی معتقدند دمنوش کرن بری ممکن است در کاهش وزن به شما کمک کند، مطالعه ای است که توسط کنگره قلب و عروق کانادا گزارش شده است. محققان علاقه مند به تجزیه و تحلیل تأثیر دمنوش کرن بری بر میزان کلسترول بودند. از شرکت کنندگان خواسته شده بود که هر روز به عنوان بخشی از رژیم های غذایی معمول خود، این دمنوش را وارد رژیم خود کنند. نتیجه جالب توجه کاهش چشمگیر وزن بدن و شاخص توده بدنی بود، تحقیقی که نشان می داد که دمنوش زغال کرن بری می تواند به افراد در کاهش وزن کمک کند.

دمنوش لیمو-زنجبیل

لیموها سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها هستند و اسیدیته آنها به هضم غذا کمک می کند و از کبد محافظت می کند. لیموها همچنین دارای خاصیت ادرارآور هستند، که در سم زدایی سیستم شما به سوزاندن چربی کمک می کند. لیمو با افزایش مقاومت به انسولین و کاهش سطح چربی در بدن شناخته شده است.

زنجبیل دارای فواید سلامتی زیادی است. این می تواند به پایین آمدن قند خون کمک کند، که در غیر این صورت می تواند بر توانایی شما در کاهش وزن و یا خوردن سالم تأثیر بگذارد. زنجبیل همچنین جذب چربی را بهبود می بخشد و از تجمع آن در بدن جلوگیری می کند. این احساس سیری را افزایش می دهد و احساس گرسنگی را کاهش می دهد، و به شما در سوزاندن چربی های شکم کمک می کند. هر دو لیمو و زنجبیل دارای خاصیت ضد التهابی هستند که از التهاب جلوگیری می کنند و فعالیت کبد را تقویت می کنند که به نوبه خود به کاهش وزن کمک می کند. بنابراین ، زنجبیل و لیمو با هم ترکیب قدرتمندی ایجاد می کنند که سوخت و ساز شما را تقویت می کند و کالری بیشتری را می سوزاند. چای لیمو زنجبیل نه تنها نوشیدنی عالی برای کاهش وزن است ، بلکه یک نوشیدنی یک وعده شما نیز برای پوست های مناسب و موهای عالی است. جالب تر اینکه چای لیمو و زنجبیل حاوی خواصی است که می تواند به شما در ایجاد مقاومت در برابر اثرات آلودگی هوا کمک کند.

دمنوش زیره

زیره به دلیل داشتن یک ماده فعال بی نظیر – تیموکینون ، یک ماده شیمیایی طبیعی که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است، در کاهش وزن به شما کمک می کند. Thymoquinone می تواند رادیکال های آزاد در بدن شما را هدف قرار دهد، و به بدن شما در پاکسازی خود از سموم کمک می کند. زیره به سلولهای شما کمک می کند تا به انسولین و گلوکز پاسخ دهند، که قند خون شما را پایدار نگه می دارد. با گذشت زمان ، اثرات زیره می تواند همراه با یک رژیم غذایی سالم و ورزش برای کاهش رسوبات چربی و کاهش التهاب در بدن شما کار کند. هنگامی که همه چیز با هم کار می کنند ، ممکن است متوجه شوید که هنگام مصرف زیره علائم نفخ، تورم و خستگی کاهش می یابد. تحقیقات تأیید می کنند که زیره می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند، اما برای نتیجه گیری محکم در مورد چگونگی عملکرد آن، نیاز به مطالعات بیشتری داریم. یک منبع کوچک از 72 فرد دارای اضافه وزن نشان داد که اضافه کردن زیره به روال کاهش وزن باعث کاهش چشمگیر کاهش وزن می شود. در یک مطالعه کوچک دیگر از منبع مورد اعتماد 88 زن اضافه وزن، زیره به تنهایی برای کاهش سریعتر وزن در افراد کافی بود.

تصورات غلط در مورد نتایج کاهش وزن زیره

در حالی که زیره ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند ، محدودیت های واقع بینانه ای در مورد وزن شما برای استفاده از آن وجود دارد. تصورات غلط در مورد نحوه عملکرد آن نیز وجود دارد. زیره نمی تواند یک ناحیه از بدن مانند شکم شما را هدف قرار دهد تا چربی را منفجر کند. اگرچه باعث بهبود یا کم شدن التهاب و چربی می شود، زیره بر روی چربی های کل بدن کار می کند و چربی کل بدن را هدف قرار می دهد و کاهش می دهد.

زنجبیل و لیمو برای کاهش وزن
هنگامی که زنجبیل و لیمو را برای کاهش وزن در کنار هم قرار می دهید، ممکن است یک تقویت اضافی برای سالم ماندن بدن بدست آورید. آب لیمو علاوه بر اینکه حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است ، می تواند به عنوان مهار کننده اشتها عمل کند. یک منبع مطالعات متاآنالیز معتبر که به بررسی مزایای کاهش وزن زنجبیل می پردازد ، نشان می دهد که زنجبیل تأثیر معنی داری بر وزن بدن و چربی شکم دارد (نسبت کمر به لگن). زنجبیل فعالیتهای بیولوژیکی خاصی را در بدن شما تشویق می کند. آنها دارای یک منبع ضد چاقیTrusted Source هستند که به غذا کمک می کند تا سریعتر هضم شود و بدن را به سرعت در هضم غذا از طریق روده بزرگ تحریک کند. SourceTrusted Source نشان می دهد که زنجبیل ممکن است قند خون شما را تثبیت کند. ثابت نگه داشتن قند خون می تواند برای کاهش وزن مهم باشد. دو یا سه بار در روز نوشیدنی لیمو و زنجبیل بنوشید تا حداکثر خاصیت هیدراتاسیون و سرکوب کننده اشتها زنجبیل و لیمو را داشته باشید.

مواد غذایی چربی سوز طبیعی

اگر گزینه های غذایی سالم و کامل با پروتئین و مواد مغذی زیادی را انتخاب کنید، میان وعده ها می توانند برای کاهش وزن مفید باشند. برخی حتی می توانند به شما در طول روز کمک کنند که نیاز های بدنتان را برطرف کنید و هوسهای شما را نسبت به غذاهای ناسالم محدود کند. در اینجا میان وعده سالم و کاهش وزن برای اضافه کردن به رژیم غذایی شما ارائه شده است.

دانه های چیا

پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 به شما کمک می کند تا سطح قند خون پایدار بماند و شما احساس سیری داشته باشید و هوس خوردن کمتر کنید. دانه چیا را می توانید با انواع سالاد ها یا اسموتی ها میل کنید.

آجیل مخلوط

آجیل یک میان وعده مغذی ایده آل است. آنها با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط هستند و ممکن است به جلوگیری از سرطان های خاص، افسردگی و سایر بیماری ها کمک کنند. با وجود چربی نسبتاً زیاد، آنها بسیار مغذی هستند. مطالعات متعددی نشان می دهد که خوردن آجیل در حد اعتدال می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. آجیل ها تعادل کامل چربی ، پروتئین و فیبر سالم را فراهم می کنند. آنها به طور متوسط حاوی 180 کالری در یک وعده (28 گرم) می باشند. از آنجا که آنها به یخچال و فریزر احتیاج ندارند ، آنها بسیار مناسب برای این هستند که همیشه همراهتان باشند.

شکلات تیره و بادام

شکلات تیره و بادام یک میان وعده غنی، رضایت بخش و قابل حمل را ایجاد می کنند. شکلات تیره با فلاوانول ها پر شده است که ممکن است فشار خون را کاهش داده و خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد ، مشروط بر اینکه شکلات حاوی حداقل 70٪ مواد جامد کاکائو باشد. بادام از نظر چربی اشباع نشده از نظر قلب بسیار غنی است و اثرات مفیدی در کنترل قند خون دارد. مطالعات همچنین نشان می دهد که آنها می توانند اشتها را کاهش دهند و به شما در کاهش وزن کمک کنند. شکلات تیره و بادام هم از نظر منیزیم زیاد هستند. هر اونس (30 گرم) از هر یک ، بسته به محتوای کاکائو ، در مجموع 300 کالری تأمین می کند.

پودینگ چیا

دانه های چیا با فیبر پر شده و در همه رژیم های غذایی از جمله رژیم های گیاهی وگان و کتوژنیک قابل استفاده هستند. آنها همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که به کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب کمک می کنند. اگرچه عطر و طعم زیادی ندارند، دانه های چیا هنگامی که در مایع خیس می شوند ، قوام ژله ای جالب و جذاب دارند. این میان وعده کمتر از 200 کالری دارد:

پودینگ دانه چیا
مواد اولیه:

1 قاشق غذاخوری (15 گرم) دانه چیا
1/3 فنجان (80 میلی لیتر) آب
1 قاشق غذاخوری (15 گرم) پودر کاکائو
1 قاشق غذاخوری (15 گرم) کره بادام زمینی
در صورت تمایل نوعی استویا یا شیرین کننده دیگر

روش تهیه:

دانه های چیا و آب را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. حداقل 30 دقیقه داخل یخچال قرار دهید. پودر کاکائو ، کره بادام زمینی و شیرین کننده را در آخر به دانه های چیا اضافه و سپس میل کنید.

 

نوشیدنی های چربی سوز قوی

نوشیدنی چربی سوز ترکیبی

تهیه این نوشیدنی بسیار آسان و ساده است. برای تهیه این نوشیدنی ، به مواد زیر نیز نیاز دارید که به راحتی و ارزان نیز در دسترس هستند.

مواد اولیه:

  • اب
  • لیمو
  • سرکه سیب ارگانیک
  • پودر دارچین
  • عسل خام

روش تهیه:

  • حدود 250 میلی لیتر آب جوش.
  • 2 قاشق چایخوری سرکه سیب ارگانیک را اضافه کنید.
  • همچنین ، 2 قاشق چایخوری آب لیمو تازه له شده را اضافه کنید.
  • 1 قاشق چایخوری پودر دارچین را اضافه کنید.
  • در آخر ، 1 قاشق چایخوری عسل خام اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.
  • نوشیدنی چربی شما اکنون آماده مصرف است.

آب عسل-دارچین

گفته می شود دارچین باعث افزایش سرعت متابولیک می شود که می تواند باعث کاهش وزن شود. همچنین ممکن است به سوخت و ساز قند کمک کند که در صورت عدم استفاده از نیاز انرژی بدن، می تواند به چربی شکم تبدیل شود. یک قاشق چایخوری دارچین را با آب گرم و کمی عسل مخلوط کرده و در صبح ها بنوشید.

سرکه سیب

سرکه سیب به عنوان فوایدی برای دستگاه گوارش در نظر گرفته می شود. این ماده به عنوان یک محرک صفراوی و همچنین متعادل نگه داشتن سطح pH در معده عمل می کند. همچنین می تواند به افزایش احساس پر بودن و سرکوب اشتها کمک کند. هر روز صبح قبل از غذا یک قاشق چای خوری سرکه سیب با آب گرم بخورید.

https://www.healthymummy.com/belly-fat-best-foods-drink-lose-stomach/https://www.timesnownews.com/health/article/this-5-ingredient-weight-loss-drink-can-help-you-lose-belly-fat-in-1-week-watch-video/463783https://www.cookist.com/6-drinks-that-can-help-you-get-rid-of-belly-fat/https://www.healthline.com/nutrition/29-healthy-snacks-for-weight-loss#section30https://www.cookist.com/6-drinks-that-can-help-you-get-rid-of-belly-fat/

 

 

1 دیدگاه در “چربی سوز شکم در دو ماه

  1. 720p izle گفت:

    Hi, its nice article concerning media print, we all be familiar with media is a enormous source of information. Sam Levon Constantino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *